تو لحظهای که داریم زندگی میکنیم کمتر کسی هست که کلمه شبکههای اجتماعی رو نشنیده باشه و یا حداقل تو یکی از اونها صفحه نداشته باشه. افراد از شبکههای اجتماعی برای حفظ ارتباط و تعامل با خانواده و دوستان و حتی افرادی که اصلا اونارو تو دنیای واقعی ندیدن و نمیشناسن، استفاده میکنن. این بستر انقدری پیشرفت کرده که خیلی وقته کسب و کارها هم بهش رو آوردن و از برنامههای اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغ محصولات و پیگیری نظرات مشتریانشون استفاده میکنن و جوری شده که عدم به کارگیری از این بستر عملا یعنی جا موندن از رقبا و رشد و دیده شدن! از طرفی شبکههای اجتماعی هم با ابزارهای ردیابی، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل تو درک برند و بینش مشتری (مخاطب) به کمک شرکتها و افرادی که با این صفحات قصد دیده شدن دارن، اومده.
تو دنیای کسب و کار، رسانههای اجتماعی برای بازاریابی محصولات، تبلیغ برندها، ارتباط با مشتریان و ترویج تجارت جدید استفاده میشه. به عنوان یک پلتفرم ارتباطی، رسانههای اجتماعی به دریافت بازخورد از مشتریان کمک میکنن و به اشتراکگذاری تجربیات مشتریان رو با یک شرکت آسان می کنن. کسب و کارها میتونن به سرعت به بازخوردهای مثبت و منفی جواب بدن، به مشکلات مشتری رسیدگی کنن، اعتماد مشتری رو حفظ کنن و مهم تر از همه مشتری رو نسبت به شرکت (محصول یا خدماتشون) وفادار کنن تا از اون به بعد مشتری ثابت بشه.
خیلی از کسبوکارها ایجاد استراتژیهای رسانههای اجتماعی رو طاقت فرسا و خسته کننده میدونن چون الان کانالهای زیادی در دسترس هستن و هر پلتفرم هم دائماً ویژگیهای جدیدی اضافه میکنه که نیاز به دانش و یادگیری داره. واقعیت اینه که موفقیت آنلاین شما به داشتن یک استراتژی معقول و سرراست که متناسب با منابع و اهداف شما باشد بستگی داره. اگه یک تیم تمام وقت از کارشناسان رسانههای اجتماعی ندارین تیم شبکههای اجتماعی همراهآفیس با مشاوره رایگان میتونه انتخاب درستی براتون باشه.
لطفا برای دریافت مشاوره استراتژی شبکههای اجتماعی فرم زیر رو پر کنین
برای ثبت سفارش میتونین فرم رو پر کنین و یا با شماره تماس بالای صفحه تماس بگیرین.